Google+ WorkingAtHomeSociety : Άγιε μου Βασίλη σε παρακαλώ ...

22 Δεκ 2012

Άγιε μου Βασίλη σε παρακαλώ ...

Ψωνίσαμε τα Χριστουγεννιάτικα δώρα για φέτος ή όχι ακόμα; Σκεφτήκαμε τι δωράκι θα θέλαμε εμείς, οι εργαζόμενοι από το σπίτι, να πάρουμε από τους αγαπημένους μας; Μήπως θα ζητούσαμε κάτι ή και όλα από τα παρακάτω;   

Προσοχή: πρόσωπα και καταστάσεις, δεν έχουν καμμία σχέση με την πραγματικότητα. Απλώς, γράφω την ανάρτηση με ανεβασμένη τη διάθεση για χιούμορ!

Αγαπημένοι μου γείτονες: Για φέτος τα Χριστούγεννα το αγαπημένο μου δώρο θα ήταν να καταλάβετε, ότι με βλέπετε καθημερινά στο σπίτι, όχι γιατί πρέπει να υπάρχει στην πολυκατοικία ένας άνθρωπος να υποδέχεται συντηρητές, ηλεκτρολόγους, διαφημιστικά αλλά γιατί εδώ εργάζομαι. Με χαρά να εξυπηρετήσω τη διαχείρηση, κατόπιν συνεννόησης βεβαίως, όμως δεν βρίσκομαι τα πρωινά στο σπίτι αποκλειστικά για αυτό!

Αγαπημένες μου εταιρείες courier: Κάντε μου το πολύ μικρό δωράκι, να χτυπάτε το κουδούνι μου όταν έχετε παράδοση για μένα. Το ότι δεν βλέπετε εταιρεία αλλά οικία, δε σημαίνει απαραίτητα ότι βρίσκεστε στο λάθος μέρος. Κάθε απορία θα σας λυθεί, αν χτυπήσετε απλά την πόρτα μου. Μην σας επισκέπτομαι κάθε τρείς και λίγο στα γραφεία σας, γιατί στο τέλος ...  θα σας φάω τη δουλειά. 

Αγαπημένη μου μαμά: Το ξέρω, σου λείπω. Θέλεις να μου μιλάς με τις ώρες στο τηλέφωνο. Και εγώ το θέλω, πολύ! Όμως εργάζομαι. Και την ώρα που χρειάζεσαι για να μου αναλύσεις την εγχείρηση της θείας και όλο το ιατρικό ιστορικό της, ή τη συνταγή του Άκη στην τηλεόραση χθες το πρωί, θα μπορούσα να την εκμεταλλευτώ για δουλειά. Το δωράκι που θέλω λοιπόν είναι ... λιγότερο μπλα - μπλα.

Αγαπημένοι συγγενείς και φίλοι: Ναι, είμαι στο σπίτι τις καθημερινές. Αλλά όταν σας ρωτούν τι δουλειά κάνω η λέξη "τίποτα" δεν είναι η σωστή απάντηση. Θα χαιρόμουν πολύ να διαβάζατε αυτό το blog, γιατί ίσως τότε, αγαπημένοι μου, μαθαίνατε πως υπάρχει και η εργασία από το σπίτι. Αν πάλι δεν είστε τόσο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, κάντε μου το δώρο να σας εξηγήσω προσωπικά τι κάνω και με κάθε λεπτομέρεια. 

Αγαπημένε μου υπολογιστή, fax, εκτυπωτή: Το ξέρω, ξεπερνάς τις δυνατότητες σου για να με εξυπηρετήσεις. Για το σπίτι σε πήρα, σε γραφείο κατέληξες. Σε παρακαλώ όμως, φέτος ... κρατήσου λίγο ακόμα ...δεν είναι εποχές για περισσότερα έξοδα.

Αγαπημένοι μου πάροχοι Internet: Από εσάς θέλω μόνο το αυτονόητο! Ταχύτητα και καλή ποιότητα υπηρεσιών και για εμάς τους οικιακούς χρήστες. Μη με αφήνετε στα κρύα του λουτρού κάθε τόσο! Το δικαιούμαι, έτσι δεν είναι;

Αγαπημένε μου σύντροφε: Ο λόγος που με βλέπεις πολλές φορές μελαγχολική, είναι γιατί μπορεί να περάσουν μέρες, και εγώ να μην έχω βγει καθόλου από το σπίτι. Βλέπεις, δεν έχω την πολυτέλεια (ή την ατυχία) να βγαίνω από το σπίτι για να πάω στη δουλειά. Η έξοδος μου μπορεί να είναι έως το φούρνο της γειτονιάς ή το σχολείο του παιδιού. Και μετά πίσω, με τα μούτρα στον υπολογιστή. Το δώρο που θέλω φέτος είναι λίγες ώρες παραπάνω εκτός σπιτιού. Πάμε βόλτα λοιπόν;

Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη: Μπορεί να ζητώ τα παραπάνω δώρα με μία δόση υπερβολής, όμως αυτό που θα ζητήσω από εσένα είναι πέρα για πέρα αληθινό και ανθρώπινο. Υγεία θέλω! Και περισσότερες χαρούμενες στιγμές, για όλους! Χρόνια Πολλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου